Noir Realism
Styl fotografii dokumentalnej artysty był inspirowany wywodzącym się z włoskiego neorealizmu tzw. czarnym realizmem, którego przejawem był antyestetyzm wynikający z dokumentowania szarej rzeczywistości w powojennej Polsce.
Źródeł dokumentalnej fotografii Piaseckiego można szukać w tzw.czarnym realizmie, wywodzącym się z włoskiego neorealizmu. Jego przejawem był antyestetyzm a tematem przygnębiająca rzeczywistość powojennej Polski. W zdjęciach Piaseckiego przejawia się jego zainteresowanie fakturami fotografowanych powierzchni, takich jak mury, gruz i ściany budynków. Artysta posługuje się dużą ilością zbliżeń, a fotografowanych ludzi często zamyka w ramy zabudowań i ulic.
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/14-N-00016-00009.jpg?fit=199%2C300&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/14-N-00016-00014.jpg?fit=300%2C181&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/14-N-00035-00012.jpg?fit=300%2C201&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/14-N-00035-00015.jpg?fit=300%2C203&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/14-N-00038-00001.jpg?fit=300%2C198&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/14-N-00038-00011.jpg?fit=195%2C300&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/14-N-00038-00035.jpg?fit=300%2C197&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/14-N-00042-00017.jpg?fit=300%2C198&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/14-N-00043-00003.jpg?fit=300%2C203&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/14-N-00043-00008.jpg?fit=300%2C195&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/14-N-00043-00014.jpg?fit=300%2C200&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/14-N-00043-00018.jpg?fit=300%2C203&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/14-N-00043-00020.jpg?fit=300%2C202&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/14-N-00048-00021.jpg?fit=300%2C199&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/14-N-00056-00010.jpg?fit=300%2C199&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/14-N-00066-00028.jpg?fit=300%2C199&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/14-N-00016-00009_0.jpg?fit=199%2C300&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/14-N-00016-00014_0.jpg?fit=300%2C181&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/14-N-00035-00012_0.jpg?fit=300%2C201&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/14-N-00035-00015_0.jpg?fit=300%2C203&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/14-N-00038-00001_0.jpg?fit=300%2C198&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/14-N-00038-00011_0.jpg?fit=195%2C300&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/14-N-00038-00035_0.jpg?fit=300%2C197&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/14-N-00042-00017_0.jpg?fit=300%2C198&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/14-N-00043-00003_0.jpg?fit=300%2C203&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/14-N-00043-00008_0.jpg?fit=300%2C195&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/14-N-00043-00014_0.jpg?fit=300%2C200&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/14-N-00043-00018_0.jpg?fit=300%2C203&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/14-N-00043-00020_0.jpg?fit=300%2C202&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/14-N-00048-00021_0.jpg?fit=300%2C199&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/14-N-00056-00010_0.jpg?fit=300%2C199&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/14-N-00066-00028_0.jpg?fit=300%2C199&ssl=1)