Paryż ‘67
W dokumentalnym cyklu Paryż ’67 Mariusz Hermanowicz przygląda się francuskiej ulicy. Fotografuje śpiących, znużonych, ziewających, oczekujących, zaczytanych, zapatrzonych paryżan. Dojrzałością swojego spojrzenia i wcześnie ukształtowanym operatorskim zdecydowaniem, diagnozuje stan społeczeństwa oczekującego na przezwyciężenie apatii. Hermanowicz – przyszły pomysłodawca „przeglądów fotografii socjologicznej” pokazuje Paryż niemalże w przededniu Maja ’68.
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/11-N-00002.jpg?fit=300%2C198&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/11-N-00003.jpg?fit=300%2C198&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/11-N-00004.jpg?fit=300%2C198&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/11-N-00009.jpg?fit=196%2C300&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/11-N-00010.jpg?fit=196%2C300&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/11-N-00013.jpg?fit=300%2C192&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/11-N-00020.jpg?fit=300%2C192&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/11-N-00023.jpg?fit=300%2C195&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/11-N-00026.jpg?fit=300%2C198&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/11-N-00035.jpg?fit=300%2C199&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/11-N-00041.jpg?fit=300%2C199&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/11-N-00045.jpg?fit=300%2C201&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/11-N-00121.jpg?fit=300%2C200&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/11-N-00132.jpg?fit=300%2C198&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/11-N-00412.jpg?fit=300%2C198&ssl=1)