Zapraszamy muzealników, archiwistów, przedstawicieli instytucji kultury oraz sektora kreatywnego do udziału w sesji Q&A poświęconej tematyce technologii w digitalizacji 2D. Spotkanie odbędzie się online, a jego celem jest zidentyfikowanie potrzeb technologicznych oraz wyzwań, z jakimi mierzy się sektor kultury, by umożliwić producentom IT, sprzętu oraz oprogramowania dostosowanie swoich produktów i usług do specyficznych wymagań naszej branży.
W sesji wezmą udział wybitni eksperci z dziedziny IT, optyki, software’u, wzorników i praktycy – digitalizatorzy. Dzięki ich wsparciu wspólnie przeanalizujemy potrzeby związane z cyfryzacją fotografii, dzieł sztuki, zasobów archiwalnych i innych obiektów kulturowych, odpowiadając na pytania i proponując możliwe rozwiązania.
Sesja Q&A zostanie opracowana merytorycznie, a jej zapis oraz podsumowanie w formie bezpłatnej, dostępnej na naszej stronie e-publikacji posłuży jako materiał edukacyjny dla sektora kultury, ale i będzie wskazówką dla biznesu pragnącego lepiej dostosować swoje technologie do aktualnych potrzeb procedur digitalizacji w instytucjach kultury.
Dołączcie do nas, by wspólnie wymienić doświadczenia i budować przyszłość cyfrową w kulturze!
Kiedy? 22.11.2024, g. 12, online. Spotkanie nie będzie nagrywane, ale jego efekty będą podsumowane w formie bezpłatnej e-publikacji, która zostanie opublikowana na stronie Fundacji w końcu roku.
Wydarzenie jest bezpłatne, ale obowiązują zapisy! Liczba miejsc ograniczona. Skorzystaj z formularza rejestracji znajdującego się: tutaj.
Wydarzenie organizowane dzięki wsparciu finansowemu z Unii Europejskiej NextGenerationEU ze środków KPO, Inwestycja A2.5.1, w ramach Umowy numer 673/KPO. GRANTY/NIMiT/2024 zawartej z Jednostką Wspierającą – Narodowym Instytutem Muzyki i Tańca.