Kartony
Dłubak zestawiał w tej serii rozcięte arkusze kartonów, precyzyjnie wyznaczając strefę ostrości i płaszczyzn mniej ostrych. Karton układał także obok fragmentów ciała: klatki piersiowej, brzucha, pośladków, zwracając uwagę na detale – mikroelementy wprasowane w masę papierową czy włoski na ciele modelki. Analizował różnice między powierzchnią ciała i papieru, obserwując ich fakturę, kolor i padające na nie światło.
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/01-A-07-00193.jpg?fit=300%2C200&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/01-A-07-00209.jpg?fit=300%2C201&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/01-A-07-00210.jpg?fit=300%2C201&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/01-A-07-00211.jpg?fit=300%2C197&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/01-A-07-00212.jpg?fit=300%2C193&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/01-A-07-00213.jpg?fit=300%2C197&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/01-A-07-00214.jpg?fit=300%2C206&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/01-A-07-00215.jpg?fit=300%2C198&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/01-A-07-00216.jpg?fit=300%2C201&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/01-A-07-00252.jpg?fit=300%2C203&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/01-A-07-00253.jpg?fit=300%2C194&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/faf.org.pl/wp-content/uploads/2020/09/01-A-07-00254.jpg?fit=300%2C195&ssl=1)